Jeppis idag

vakna kl 8 och steg upp, kom int på vad jag sku ha på mejj. men till sist blev e ett par jeans, en vit hoppare och en blå t-paito.
For ner och åt frukost med Ida och så kom mommo kl 9 och då foor vi efter Emma :)
Bilreson tog kanske 1h och 45 min ?
då vi kom dit gick jag och emma till Aukia men där tyckt vi e va så dyrt så vi foor ti seppelä ist. handla ett par vantar där :) for vi omkring där och kolla vad alla gick omkring med för påsar också to vi reda på var dide bra botikren va.

Vi gick då sen in till Code och där va vi en bra stond ;P så hitta vi Kapphal och Lindex men där va e bara "tantkläder" så vi gick därifrån också utan att ha köppt något.Efter en stund börja vi var hungro och de var Ida också så hon kom med åss till SUBWAY :D
sedan gick vi till nån SHOE SHOP men ingen hitta heller nå där, så gick vi till bokhandeln å där köpt jag ett pussel så jag sku få testa min nya pussel matta och en frida tidning ;D

Kommentarer
Postat av: Frida J

SV: Jag tror inte att det bli jättebra men i alla fall bra. :D

2008-12-30 @ 00:01:56
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0