Påsken :)

Fick påsklov på torsdag och då stack jag till stan, åkte till Gina Tricot och hittade mycket fina kläder där, köpte en t-paita, tunika och en tröjja ;) Vid H&M köpte jag en tröjja till och ett par byxor :) Hittade också två par nya skor och en film :)

På fredagen tog jag det mest lungt för jag har blivit så hemskt förkyld, men på kvällen åkte vi till Jocke&Tom :)

På lördag skulle Moa gå påskhäxo och jag fick den stora äran att dra runt henne i vagnen :> Super roligt, specielt uppför backarna då hon tänkt fall ut :)  På kvällin gick vi till Anton,Emil&Amanda. Amanda hadd feber, Ida fick feber där på kvällin och min förkylning var bara värre :(  Kom hem kanske kl: 12

Söndag : Bara tittat på tv och varit vid datorn eftersom jag nu också hade stegring. :(

Nu, Måndag : Har int hunnit med så mycke men har nog inte tänkt mig så mycket heller eftersom jag har stegring fortfarande, vet inte om jag åker till skolan imorgon heller. Bilder från påsk-helgen:

Emil tyckt om att va modell, så han fick hopp :)

Emil här, hoppar från deras gungställning :)

Här hoppar emil i en vattenpöl

Emil hoppar i en vattenpöl :)

En



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0