söndaag

Ännu en slö dag!

Har bara varit vid datorn idag och läst lite i "en shopaholic säger ja" boken som jag håller på med nu :)

Vid halv tre tiden blev det mat då : Franskisar och Gris file (vet inte om det var inre eller yttre, men det var gott)

Fortsatte vid datorn sedan till klockan halv sju, för då la ja på en film som jag ännu inte kollat : What hapens in vegas
Den var bra, trodde nog den skulle vara bättre men helt okej ändå :)

Nu ska jag fixa till mitt rum och sedan fortsätta läsa, för imorgon är det skolan (jag var ju inte där i torsdags och i fredags eftersom jag var sjuk) men nu ska man tillbaka, frisk och kry eller vad man säger?



Update : Jag kanske inte kommer kunna updatera så mkt i bloggen den här veckan för pappa ska på nått jobb med någon båt så jag kommer behövas jätte mycke hemma för någon måste ju passa Rasmus och Moa medans mamma gör andra saker t.ex mat och tvätt och sånt :P men... jag kommer nog hinna blogga i alla fall, men ha n åker imorgon kl: halv 6 typ på morgonen och är borta hela veckan.. Båten han ska med åker via Italien, Grekland, Egypten och flera andra ställen och jag tycker lite synd om honom som bara får vara i maskinrummet hela tiden. Nåja det var det!

Byebye

// åse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0