ännu en tråkig lördag?

sitter hemma och vaknade imorsse av att rasmus kom trampandes i mitt rum :/

igår kväll blev typ super tråkig, tack för att man fick desperate housewifes igår!! :)'1
kollade 6 timmar och sedan på utröstningen av idol, tycker det var hel skit att tove åkte ut, men jag diggar ju helt klart calle och erik också. hejjar på erik, men jag bryr mig inte så mkt om vem som vinner, båda är ju bra :)

iaf. dagen kommer antagligen se ut så här för min del

desperate housewifes
åka och handla med pappa och moa
städa
bara vara hemma och dega...

nåja, kan ju vara skönt att bara göra ingenting idag.

moa sitter och sjunger såhär nu : sammkammramkamdammkam SAT*N!
pappa hotar med inga julklappar för hennes del, om hon inte slutar :P

japps, ska nu hjälpa pappa att julpynta :D


åse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0