Fredagen den 13

Int direkt någon otursdag inte men heller inte någon extremt lyckodag.
Pappa kom hem idag från Raumo så det var roligt. Men hans bil hade stannat i Närpes och han vet int riktigt varför, men han fick igång den tillslut och då han kom hem lät bilen jätte konstigt. Han har nog kommit på varför den lät så underligt  men jag har int årka fråg efter anledningen :)
Kom till skolan och fann en lapp på mitt skåp. "Du är gullig" stod det på den, men eleverna från elvkårsstyrelsen har skrivit dem och laggt på allas skåp. Spelade ingen roll att dom hade skrivit dem, man blev ju glad iaf. Timmarna var ju däremot ingenting att hurra över.
Geografi- Skrev upp fakta om Angloamerika.
Rella- Hadd skriftligt förhör och sedan prata vi om Hitler.
Bildkonst- Lagade alla hjärtansdagkort.
Engelska- Var i språkstudion idag igen.
Finska- Läst igen om en text och hadd skriftligt ordförhör.
For till bjarnes direkt efter skolan för att köpa lite vändags-presenter, och efter det gick jag till lågis för Ida hadd Bildkonst så jag var där med henne och halv 6 traska vi hemåt. Satt och tittade på Förhäxad i en timme och nu sitter jag här.

:) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0