Torsdagen 12.2

Skoldan har varit allmänt trög. :) Men finally tog den slut .
                                                     Slöjd- Blev färdig med min tunika
                                                     Musik- Spelade och sjöng "living next door to alice"
                                                     Engelska- Var i språkstudion.
                                                     Studiehandledning- Gick igenom några yrken och deras arbetsplatser.
Emma kom till mig efter skolan :) Vi åt nudlar och var sen på datorn en stund. Vi börj baka silvia kaka men så måsta Emma far innan vi han bli fördiga. Jag bakade fördigt och sedan gick jag upp och satt en stund framför tv:n.

Har rella förhör imrn så jag måst gå å läs på det nu. Tjingeling.. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0