Crazy

Jahhap, dagen har varit som alla sndra dagar den här veckan typ. Steg upp vid tolv tiden, tog ca. en timme för oss att äta frukost. Och sedan cyklade vi till stranden. Men jag kom på att vi bara kollar på tv och cyklar till stranden så jag ville vi skulle göra något hel galet idag, till sist kom vi på att kasta fiskar på folk vid stranden men vi hade ju ingen fisk, så vi måste fiska! Vi tog min korg från cykeln och knöt fast vass i den så vi skulle kunna "meta" men så tänkte vi att ifall vassen brakar skulle ju korgen sjunka så vi knöt fast en plastpåse också. (nada fisk för oss) Nu kollar vi på Smekmånaden men jag ska väll fortsätta på datorn också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0