rain

Sitter vid mommo nu . Gammelmommo har fyllt så vi har firat henne, åt en glass och nu och ska snart traska iväg till Olivia med Ida. Sofia for hem idag, de var synd. Kanske inte ser henne på 2 år nu, men vi får väll hoppas att det inte räcker så länge. Jag och Olivia cyklade till bibban idag, jag lånade två böcker hon rekomenderade, Bakom stängda dörrar och Somm jag vill vara, har läst ut den första boken nu. Olivia lånade två böcker jag rek. Sanne gatubarn och Isabel.Men nu ska jag gå till Olivia, hon har varit hemma medans jag har varit här vid mommo.Ajöss Byee/åsee

Kommentarer
Postat av: evaa

Jag har läst dendär boken Isabel, den var jättebra, men också så hemsk, alla borde läsa den !

2009-07-11 @ 12:03:11
URL: http://evaspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0