jultomtarna

Moa sitter och kollar på jultomten och jultrumman, min absoluta favoritfilm då jag var liten! :D
Maria kom in nyss med en försenad present till mig, men det gör ju inget, :) jag fick en film, skrapbook och 20 euro till vera moda :)

dagens planer då:

cykla till bibban med ida för att lämna tillbaka en film vi fått böter på... :/
dammsuga mitt rum
baka till kvällen
duscha innan gästerna kommer

de som kommer ikväll är Tomas och Eva med familj. Jag hoppas bara att Anton kommer också, för annars vet jag hur den här kvällen kommer att sluta... Jag somnar till sex and the city, med en halv äten godispåse bredvid mig...


men nu ska jag gå och fixa mig, så jag och Ida får en sak gjord iallafall.. :D


åse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0