trött och huvudvärk

kom nyss hem från skolan och den såg ut så här:

fyke - fick ut förhör som jag fick 8 1/2 i.
bige - kollade på film om flygekorren.
modde - jag renskriv min uppsats
finska - hade förhör som jag tyckte var ganska lätt, men vad vet jag?
musik x2 - jag fick inte göra nått, eftersom vi spelade på slagverk och jag fick inget... :P

dagens dilemma : ska jag åka till jocke och kolla på Idol, eller stanna hemma och göra sammasak?

eftersom jocke har lan så kommer ganska många vara där, men ingen kommer ju att kolla idol med mig :(
men om jag är hemma kommer alla sitta och kolla idol, och det tycker jag faktiskt är ganska tråkigt?

och var kommer jag höra mer? jocke - killar som sitter och skriker till sina datorer eller hemma - två små ungar som skriker och springer runt och troligen slår sig och börjar gråta.

Jag tror jag sticker till jocke? eller så stannar jag hemma? ähhhhhhh, nu måste jag göra något annat och se vad som händer sedan. och innan jag går, eller stannar hemma. så ska jag ladda upp bilder på min nya frisyr. :)


åse

Kommentarer
Postat av: Evilia

Sv: Haha, oki, ÄLSKAR EDWARD CULLEN :P

Btw: Åååh, har du klippt dig? Hoppas det blev fint (det blev det säkert) ;D

2009-11-20 @ 20:10:58
URL: http://evilia.devote.se
Postat av: Anonym

//OLIVIA

2009-11-20 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0