lördag

sitter hemma med Ida nu. hon sitter och sjunger karaokeparty.. :P jag laddar ner en film till kvällen. - >He's not that into you. Verkar helt bra! skriver om den var det senare ikväll eller imorgon. :)

Hadd ju sovt vid karo inatt och vi hade ju helt kul igår kväll, fast vi blev nog lite trötta :P
Vi kollade på Hauskat kotivideot (stavas?), idol och i taket lyser stjärnorna.

For klockan ett iväg till skolan för där var ju broloppe i fullgång :P men jag for nog snabbt därifrån, hem till anton och satt och pratade me han en stund.

Sedan dess har jag bara varit hemma vid datorn och varit inn på restaurant city !! :D:D



Nu ska jag gå, hejtjoho..// åse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0