snart hem

Hade ju ingen cykel så mamma kommer efter mig om 15 min kanske?
Vi åkte nämligen aldrig till mig, cyklade (med hennes mammas cykel) iväg till bibban istället. Lånade inget idag, har ju fortfarande många böcker hemma så!
Sedan kom vi hit igen och kollade på "how I met your mother" & "Two and a half men"!  båda jätte roliga serier! :)

Hade ju första riktiga skoldagen idag också, men vi gjorde inget viktigt på någon lektion. Såhär såg dagen ut ungefär:

Lekt 1&2: BiGe - tittade på film
Lekt 3&4: Husli - skrev fakta om svampar
Lekt 5: Matte - spelade spel
Lekt 6: Hälso: Pratade om att överleva? eller vad jag vet iaf :P

Imorgon börjar vi lite mer på riktigt tror jag i matte. YES! eller så int.

Nu ska jag gå iaf. Syynes ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0