saltmannen.se

sitter och skrattar ihjäl mig då jag läser texterna där!

Felhörda låttexter!

t.ex :

Riktiga texten var:
Staffan var en stalledräng

Men jag sjöng:
Staffan var en saffranslängd

och

Riktiga texten var:
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen

Men jag sjöng:
See that girl, watch her scream, kicking the dancing queen

och

Riktiga texten var:
Teddybjörnen Fredriksson, hans nos den var av garn

Men jag sjöng:
Teddybjörnen Fredriksson, hans moster var afghan


och

Riktiga texten var:
Jojo was a man who thought he was a loner

Men jag sjöng:
Jojo was a man who thought he was a woman

jajaa, ska nu och fortsätta med att läsa på historia provet. hurray!



åse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0