BK -avslutning

Idag var jag på bildkonstvårfest.
Det var jätte tråkigt, fick se på ett teater som höll på i 45 minuter och dom som spelade glömde replikerna hela tiden.
Sedan var det dags för utdelning av intygen, min grupp fick ju såklart sist...
På engång efter att jag fått mitt intyg ser jag att det inte är likadannt som Sarinas, tydligen har jag varit borta så mycket på hösten att det inte alls räknats med. (För er som inte går i bk kanske det här inte verkar som en så bigdeal, men det är det!! det betyder att om vill jag ha mitt slut betyg, som jag egentligen skulle fått i slutet på nian, måste jag gå en termin efter nian också!!!) Näe, hujj då!


tummen ner för BK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0