dagis... Prao dag 3

Idag var jag sista dagen på dagis, kommer verkligen att sakna en heldel av ungarna. Men det ska nog bli roligt på förskolan också! Kanske lite mindre ljud där.

En vanlig dag på dagis:

Ute på gården
Unge nr 1: GÖR INT SÅDE!!
Unge nr 2: vadå.. vafö int?
U 1: men du kan ju bryt magan av de!
U 2: he kan man väll int jöör?
U 1: JÅÅ!! jag så he på en film. och e kom jättejätte myki blood!!

Inne och äter mellanmål
Unge 1: KÄNN PÅ MINA MAGAMUSKLAR!!
Unge 2: ojj jåå, men si på mina då.. Di he på arman... Å di e jääääätte stora.
Unge 3: Mehh... mina e ju no endå störst!

Middag
Unge 1: Si va ja e tjock
U 2: Men jag e tjockast!
U 3: NÄÄÄÄÄ JAG E!!
U 1: Men jag e no fetast ja..
(Fortsätter i en låååång stund)

Och så där ser en vanlig dag på dagis ut. + En heldel teckningar som ska ritas, datorar som ska läggas på, gungor som ska skuffas och kläder som ska på/av !!

Nu är jag helt sluut, och ska nog vila mig en bra stund, tills vi ska och fira Emil som fyller 12 idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0