Prao dag 1

Kom till dagiset vid 9 och fick på en gång gå ut. När alla barnen hade kommit gick vi till Knytteskogen. Där lekte vi några lekar och hade picknick. När vi kom tillbaka grattade vi ett av barnen som fyllde år, och sedan åt vi lunch.
Sedan blev det vilostund för barnen och jag fick skriva på lite papper. (Tystnadsplikt)
Sen så lekte de i typ 1h och tillsist gick alla ut.  Då stack jag hemmåt. Nu är jag grymt trött, och har en heldel saker som ska göras ännu. T.ex. Pysselklubbs lappar ska upp ikväll, måste bestämma om jag ska sluta eller inte på BK och helst skulle jag hinna städa rummet också.
Nu blir det mat! Pizza&Vitlöksbröd :)


Blev ännu igen en gammal bild, för jag har inga bilder på min dator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0