5 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag har inte druckit mjölk på snart 4 år. (undantag oboy)
2. Ibland tänker jag på engelska, bara så där.
3. När jag var lite var jag jätte rädd för spindlar och för att någon skulle bryta sig in i vårt hus.
4. Jag tycker det är jätte obehagligt att använda säkerhetsbälte i bilen. (men gör det nog ändå!)
5. Jag tycker jätte mycket om att läsa, men gör det nuförtiden sällan. (pga ork)

Har GRYMT tråkigt, så ni fick en lista på lite underliga grejjer ni kanske inte visste om mig! Nu tror jag jag ska se på GLEE! :)

Kommentarer
Postat av: Karo

Haha! Vi e ganska lika! Alla utom första stämmer in på mig å! :P

2011-04-02 @ 21:59:53
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0