random tester

Tre-saker-testet

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: kamera , plånbok, ett tomt glas
Tre saker jag gör just nu: andas, sitter, knappar på tangenterna
Tre saker jag vill göra innan jag dör: få ett bra jobb, resa mycket, bilda familj
Tre saker jag kan: rita någolunda bra, baka, sitta i kassan vid närres ;)
Tre språk jag skulle vilja lära mig: franska, japanska och norska
Tre favoriträtter: rompahhh, subway och franskisar å korv


Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? stora t-shirts
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) : på sidan
- Hur många kuddar har du i sängen? 4 eller 5
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ibland
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? nee, iaf inte så jag kommer ihåg det
 

 

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: sommar
DAGENS KLÄDSEL: mjöukis böksona
DAGENS FRISYR: nedsatt ? säger man så?
DAGENS LÅT: spam love song
DAGENS PLANER: hjälpledare, snart och sova
DAGENS MISSLYCKANDE: veta int var min vespo-nyckel va, så hadd ja an i handen :P
DAGENS KÖP: en cola
DAGENS GODIS: mars
DAGENS HUMÖR: trött å gnällo, men annars bra
DAGENS CITAT: my hand is a dolphin!
DAGENS ROLIGASTE: ---

Allmänt test 1

Hur bor du: i ett hus
Brukar du komma i tid: jo
Hur lång är du: 163 cm
Kan du laga mat: jaoo
Vad jobbar du med/pluggar du: går på nian i korsholms högstadium, och jobbar vid närres
Vad har du på dig just nu: byxor, topp å tröjo
Har du någon fobi: spindlar och klaostrofobi
Hade du en bra kväll igår: jodå :)
Vilket är ditt senaste inköp: en cola
Din favoritdryck på morgonen: int någå
Var fick du dina senaste pengar ifrån: jobbe
Har du sovit i din egen säng inatt: jo
Vad hade du sönder senast: en fjärrkontroll
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: oboy
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: hallonåblåbärs cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör int dumma saker
Saknar du någon just nu: olivia
Vad ska man göra för att få dig irriterad: upprepa saker (fastän man vet att jag hört)
Någon jag stör mig på: ehm, många , ingen ?
Intressen: rita, fotografera, baka

Senaste person du ringde: emma
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: colan
Vill du ha barn: jodå, någon gång
Längtar du till din nästa födelsedag: jo
Har rakat dina ben någon gång: jo
Är du sugen på något nu: nä
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: njä, ibland
Micro-pop eller poppa själv: micro
Brukar du baka: jo
Röstade du i det senaste valet: nä
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jo, int böv ja klag
Vilken låt lyssnade du senast på: so goodbye
Har någon annan sovit i din säng inatt: nä


Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? v*ttu
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6 och tio över 7
Var köper du dina matvaror ifrån? närres, prisma
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa, långt bort
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jo, tror det iaf
Vad åt du till middag senast? broilersoppa
Kan du vissla? jodå
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
Äger du några popband t-shirts? har hafft en mcfly, men nu en dave days
När flög du senast? aldrig gjort
Pratar du några andra språk? engelsk å na lite finsk
Har du gråtit offentligt? jo
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? njä
Vad har du med dig in på bion? popcorn
Vad har du för väder? tråkigt väder
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? ska inte gå gymnasiet
När sov du senast på golvet? kommer inte ihåg, länge sedan
Gillar du din boendesituation? jo, men vill nog flytta snart!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6 eller 7


Nu ska jag inte plåga er med fler test, hade bara väldigt tråkigt som ni kanske förstod! Hahha !!

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? hahah, en gång har det väl hänt att någon blivt arg...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Tror du på liv på andra planeter? nä
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? jo
Äger du en digitalkamera? ja
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jo
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nä vaffö sku ja?
Är du mörkrädd? bara ibland
Tre saker du alltid har med dig? telefon, plånbok och oftast kamera















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0