BloggLista

När vaknade du imorse?
Svar: 
ca. 11:40 

Vem var den första du såg imorse?
Svar:
Mamma, hon väckte mig.

Vem fick du sms av senast, och vad står däri?
Svar:
Av Karo : Ja ska imrn :) e har vari så myki folk här så jag har int haft tid :) 

Vilket humör är du på?
Svar:
Glad! Tog en riktigt välbehövlig dusch imorse och nu är jag på top!

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Strumpbyxor, högkjol och svart t-shirt

Har du ont någonstans?
Svar:
Lite i benen.


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: 
Lite frukost skulle inte sitta fel. Ägg och rostabrööö, tack.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
50 €

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: 
 Julmust tror jag..

Vilken var den första hemsidan du gick in på imorse på internet?
Svar:
Facebook

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag ska jag baka cupcakes, om jag orkar, och ikväll kommer närmaste släkten från mammas sida hit. Så så blir det julmat och lite socialt umgänge.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Det kom en jättebra låt på radio imorse, men nu har jag ju glömt bort vad den heter. 

Vad är det ondaste du har varit med om?
Svar: 
Måste nog vara två år sedan, när jag och Olivia kraschade..

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Jag satt i skolan, på engelska lektion.

Hur mycket pengar har du i plånboken just nu?
Svar:
35 cent skulle jag tro.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Igår, bilden som är i förra inlägget.
 
Kommer du göra av med pengar den här veckan, på vad?
Svar:
Antagligen, skulle gärna hitta mig en soffa.. Men jag får väl nöja mig med lite spontan rea shopping imorgon istället.


TV-program jag följer för tillfället?
Svar:
Ojoj, många. Men Ugly Betty, Desperate Housewives och Beverly Hills som mest nu.


Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag borde ingenting, har redan tränat och duschat. Men städa lite grann skulle jag nog inte dö av.

Hur bor du?
Svar:
Med familjen i ett gult hus i replot. Men förhoppningsvis i en lägenhet i stan nästa år!

Vad har du i din väska?
Svar:
Alltid plånboken och telefonen, men är det skolväskan har jag också papper, pennor, värkmedicin och såna nödvändigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0