dag 5 - (i mina "bok"hyllor) part two - böcker! (rekomendationer)


Forever Young - 1D



Jävla bra bok, men den är ju 100 ggr bättre om man gillar 1D.. hehe (engelska)

Dare To Dream - 1D



Samma som föregående! :) (engelska)

"Skräck - boken som Gud glömde" - Mattias Lindeblad



Himla trevlig bok om skräck-filmer, skräck-romaner och ja, skräck..

Stefan's diaries (vol. 1 & 2) - L.J. Smith, Kevin Williamson & Julie Plec



Har inte läst andra ännu, men så pass bra som första var tar det nog inte länge innan jag läst den med! (engelska)

Elsas Mode & Elsas Värld - Sofi Fahrman



Inte heller den här tvåan har jag läst, kanske tar lite längre innan jag har den utläst, har mycket annat jag vill läsa innan!

Anonyma Skoälskares Klubb - Beth Harbison



Perfekt semester läsning!

Mamma, Pappa, Barn - Carin Gerhardsen



Härlig triller, har dock inte läst den på länge så jag borde nog läsa den snart igen och rekomendera den ordentligt!

Twiligt serien - Stephenie Meyer



Behövs väl ingen förklaring till varför jag älskar dehär böckerna? Näe, trodde väl inte det!


Kommentarer
Postat av: kajsa

haft en bra start på veckan? :D

2011-12-05 @ 18:20:28
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0