hemma

Det har varit en jätte rolig kväll hos grannarna, vi spelade alias, quick och ett spel jag inte vet vad det heter. :)
Fick också med mig hem två tv-serier som jag fick låna! NCIS första säsongen och hela serien av "SURFACE" vet inte riktigt vad den andra serien är för något, men jag fick veta av Eva att den tydligen inte har något slut? bra eller dåligt? hhaa, nu ska jag se om den är något att se på! Jag meddelar om den är bra! :)
Imorgon sticker jag till Karo (igen) Det kmr antagligen bli enheldel sims spelas och så skulle vi börja se på serien "Buffy" . Kanske vi orkar oss ut på en promenad också? haha, antagligen inte, men men . Vi får väl se!

btw. SV: Ja gissa nästan he Jessika! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0