jagvetattingenläserdehärlistornamennifårenendå

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid min dator

Det sista du sa högt: Nää, ja har int nå brottom, di kan no gå.

Det senaste någon sa till dig: okej

Vad har du druckit idag: redberry sodastream, juice å fanta

Vad var det senaste du åt: halspastiller

Vad var det senaste du köpte: frida sommarspecial

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: regnigt och blåser

Godaste glassmaken: mint å lakrits

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske

Sover du tungt: ibland

Drömmer du mardrömmar: inte längre

Trivs du med ditt jobb: jo

Favoritklädsel: chill-klädren , haha

Favoritlåt just nu: bigger than us - white lies

Vad ser du om du tittar till höger: post, telefon, väska, hårband, födelsedagskort mm

Vad gör dig glad just nu: att det regnar

Vad ska du göra härnäst: se på gilmore girls med Mamma och Ida

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: glaad

Favoritgodis: allt går nog ner, förutom äckligt konfekt och marmeladgodisar

Kläder just nu :

Sommarplaner: Åbo, Umeå, Umgås med Karo, Jessika, Olivia, Becca å många fler :D

Hur många kuddar sover du med: 4

Spelar du något instrument: näe, en termin piano i 6:an räknas nog inte

Morgon eller nattmänniska: natt


Vad är viktigast för dig: Familjen, Vännerna och Framtiden

Är du kittlig: ibland?

Snarkar du: int va jag vet

Stjärntecken: skorpion

Äckligaste insekten: spindel

Matvanor:

Bästa maträtt? ruumpaahh å vitlök/potatisgratäng

Sämsta dryck? mjölk allatiders

Använder du smör på smörgåsen? joo?

Smågodis eller färdiga påsar: smågodis

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? beroende på vad jag behöver och hur mycket pengar jag har

Har du mer skor än kläder? näe

Favoritplagg? stora huppare

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? båda men har sommarlov från skolan nu

Vad vill du bli? merkonom och starta ett eget företag

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? jou

Är lönen viktigast? näe, men nog ska ju den vara bra

Boende:

Lägenhet eller hus? hus

Framtidsplaner med boende? vill först till en lägenhet i stan, sedan ett hus med familj 
Litet eller jättestort? Drömboende? mellan stort 
Landet eller mitt i stan? mittemellan

Mysigt eller sterilt? samma som ovan

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? Jag har inte barn och NEJ otrohet är aldrig okej

Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? jo och jo

Tycker du om att dricka dig full? har aldrig gjort, har inte planer på att göra det heller

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Gnugga därefter fläcken tills den försvinner. Skölj i kallt vatten

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Telefonboken

Vad var det senaste du såg på tv? Cops

Utan att se efter, gissa vad klockan är: 22.09 ?

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? mamma som pratar i telefon och rasmus som har konstiga ljud

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? gick hem från amanda

Drömde du något inatt? I så fall - vad? jag minns aldrig mina drömmar, men drömde gjorde jag nog

När skrattade du senast? hos amanda

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tavlor

Vilken var den senaste film du såg? the way back

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? kläder, spara

Berätta något om dig själv som folk inte känner till - jag HATAR digestive kex

Tycker du om att dansa? jou, har gått i fyra år danskurs när jag var mindre, sedan i sexan en termin hiphop

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? flicka - naomi, pojke - noel

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? något år kanske, men jag vill nog bo i Finland

 

 

 

 

Så! Där har ni dagens tråkigaste läsning! Jag hatar att lägga upp sådanna här listor, för jag vet att ingen orkar läsa dem endå! men om någon har plöjt igenom hela listan kan ni ju komentera : Vad tycker ni om liknande listor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0