etik

Sitter och klottar ihop till mitt etik föredrag som jag kanske har imorgon, jag hoppas att jag har det då, för jag vill ha det undan. Men säkert blir det först nästa vecka... Sedan måste jag läsa till modde provet jag har imorgon också! Hoppas bara att jag inte har Engelska prov då också...
Antagligen inte, men det skulle ju vara typiskt. 2 prov och ett föredrag. Frisk är jag nog imorgon, känner mig mycket bättre idag än jag gjorde igår! Ska bli ganska skönt att åka till skolan igen, det blir ju ganska långtråkigt att vara hemma hela dagarna..
Nåja, nu ska jag skriva färdigt och sedan ska jag se på "JOEY".



Såg nyss ut genom fönstret och det glädjer mig att träden inte ser ut såhär längre! Snart är det sommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0