ojdå

Blev lite bloggtorka här nu. Men har varken haft inspiration eller ork till bloggning. Igår blev en hemmadag för mig. Och idag skulle jag nog ha varit hemma om det inte vore för att jag och Karo ska till stan idag. Sitter nu på husli lektion och söker information om "ekologiska kläder". Är grymt lättad över att vi har husli nu, för jag hann inte till maten idag. Hade tandläkartid halv 11 och tio över var jag klar där. Bedövningen har ännu inte gott över... Hoppas bara den har gjort det tills halv fyra, för då sitter vi antagligen på subway och det vore inte roligt om jag inte kunde äta då... :(

Nåja, nu ska jag fortsätta med husli-uppgiften. Ses senare ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0