finfina vädre

Solen skiner, men det blåser som bara den... Så jag håller mig innomhus. Ska städa, zumba, göra bk uppgift och sedan spela sims3! Blir en chill kväll hemma och det ska bli nice! Idag har vi övat till musik 3 h (jag bara 2) sedan gick jag på choklad-provning till husli och sedan väntade en extremt trevlig konsert i keskuskoulu. Vi var gaalet mycket bättre kan jag berätta för er. Sedan etik på hälso. Vi fick också veta  våra vitsord i etiken och jag fick 3- !! Av en ska från 1-3. Så det blev jag väldigt nöjd med! For efter skolan till Karo efter mina saker jag lämnat där. Jag sov över där, vi såg på "Scream 4" Och den var nog bra! Lite skojjig, inte så hemsk. Men nu ska jag nog zumbahh! Höres senare ikväll eller imorgon!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0