tjenixen

La mig ner på blöt studdsmatta... Nu mera ser mitt hår ut som blöt långhårad katt... Men bortsett från det är livet frid å fröjd. Har avslutat sista halvnormala dagen med regning bränboll på gympan, chill med tha girls (-Jessika) på matten och då återstod bara biblioteksbesök (vem gissa rätt?!) på modde och sedan ABC leken på finska! 
Nu väntar jag på Jessika och Becca som ska komma sig hit närsomhelst, då far vi ut och kör! Sedan ska jag zumbahh lite ikväll också!

Resten av "den sista veckan" ser ut så här:

Tisdag: slutar 12 p.g.a att sexorna kommer till högis, då åker 9B till "piccu cuatro" (<--STAVNING?) och efter det blir det chill på stan med Jessika.
Onsdag : Musikövning ungefär hela dagen, sedan till stan med pappa och inhandla inför 41-års fest.
Torsdag: LEDIG
Fredag : Övning inför avslut. + middag på strampen med alla 9:or
Lördag: AVSLUTNINGEN + STUDENTFEST + AMARILLO !!!

Ojojjj, ska bli grymt nice med niceiga program denna vecka! ;)

Ni ska få bild på avslutningsklänning + strampen kläder senare!

Blev kanske något flummigt inlägg, men sådanna  är det väl inte för många av här på den här över seriösa bloggen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0