marco polo

Nu kommer man äntligen hem, fick ju som sagt sluta 1 idag, jag och Bella stack dock lite tidigare. ;) Så då satt vi på mäkken en bra stund och sedan trögade vi igenom butik för butik. Satte mig vid HH-café för att plugga bokföring, men min tidning var 100 gånger intressantare så jag läste den. Har idag dragit med mig hem dessa prylar!







Älskar den här filmen! När jag hittade den för bara 5€ tvekade jag inte en sekund!

Jag kom på att resten av min Tuuri shopping är mest filmer och kläder, så jag kommer inte lägga upp ett skillt inlägg till med bara de inköpen, istället kommer det lite nusomdå!

Nu ska jag ta tag i en "Företagets verksamhet och affärsidé"- uppgift som borde varit klar för läääänge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0