pleppo

Sitter och chillar till nigahigas videor idag! Gårdagen var helt awesome med god mat, många många skratt och flummigt sällskap!

Dagen började med jobb från 10-16 och Bjarne hade åkt till Riga, så jag och Maria var själva i butiken, vilket ledde till en del extra kaffe-pauser!
Kom hem och bytte snabbt om till något lite finare och lite obekvämare. Vi körde i raserfart till Wasa Teater och mötte upp "såådereenda-maffian", då traskade vi till Rosso. Kom dit, käkade och stack. Gick tillbaka till Wasa Teater och nu började kännas i fötterna efter mitt dåliga val av skor. Så skorna tog jag av mig och gick i strumpfötterna resten av vägen. Vi kommer fram och där var det ju folk minsann! Vi stod i en folkklunga och när de öppnade dörrarna klockan 7 var det kaos! Bra platser fick vi iallafall och då avnjöt vi en skrattfest som varade till klockan halv 10. Vi körde hem och ställde iordning. Alla kom till oss, vi snackade och spelade poker. Några stack vidare och de trötta lämnade kvar.

Där har ni gårkvällen, väldigt förkortat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0