forts. dag 1

15 ointressanta saker om mig

1. Jag har inte druckit mjölk på snart 5 år
2. För tillfället kollar jag ungefär 12 olika tv-serier
3. Jag hatar kokt potatis
4. Jag sover med 4 kuddar
5. I mitt liv har jag haft 6 olika telefoner
6. Jag älskar att spela the sims 3 och andra spel
7. Jag har jätte tråkigt nu
8. Jag kollar Idol varje kväll! Missar inte ett enda avsnitt..
9. Jag hatar ris om det inte är i risotto
10. Jag måste på wc nu, men vill inte att någon tar min dator i den "öppna studie-miljön" som jag befinner mig i.
11. Jag kommer nog aldrig tröttna på McFly.
12. När jag var yngre spenderade jag ofta pengar på stallet.se fastän jag inte tyckte om hästar..
13. Jag var också med i pollux..
14. Nu ska jag snart in till stan
15. Men först måste jag verkligen på wc!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0