vändagen

Igår blev det ganska mycket shopping i stan med Malin. Fick hem en ny plånbok, en telefongrejj, lite små vändags presenter till syskonen och så Skins så klart!
Kom hem och tog mig en tupplur och sedan gick vi in till Fammo och Bjarne för att fira Bjarnes födelsedag. Käkade tårta och sedan gick vi hem tillbaka. Då startade jag och Ida upp skins. Och satt där i någon timme. Och så var den dagen slut.

Idag blir det att åka till församlingshemmet på bytar-dag! Vi blir väl inte så många, för alla har typ hoppat av? Men får ju träffa gudmor och så blir det lite fika och det är ju alltid mys! :)

Eftersom jag fortfarnade suger på att ladda upp mina egna bilder, får ni nöja er med WeHeartIt en tid till!

390567920_cc2acef52d_large_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0