home at last

kom äntligen hem och då väntade ett mycket intressant paket till mig,

så här stod det :

Hej åse!
här kommer den äntligen!! (HURRA!)
Tack för en fantastisk morgon.
Glöm inte FST5, 1 april kl. 20:30
Magnus a-laget

och så fick jag en x3m kaffe mugg. och jag bara WHAT?
pappa blev jätte glad för han har en äkta x3m mugg och jag tror jag ska sälja den till honom?

det där lär förbli ett mysterium... :P

iaf

dagen var väldigt lätt.

BK x2 - gjorde kollage
Matte x2 - hade lucia övningar och jag hämtade mitt prov, blev INTE nöjd
Rella - Skrev i häfte
Teckning - gjorde "julträd"

Bildkonstefterskolan : hade en ny lärare som luktade lever!!! UUUUUUCHS?! eller hur man stavar det...
och gjorde med lera och gips :P

nu ska jag upp och kolla igenom lite läxor och sedan blir det ugly betty occh desperate housewifes!! :D


åse

Kommentarer
Postat av: elli

AAAAAH!!! rasmus som va i sin egna lilla värld

2009-12-09 @ 19:14:49
URL: http://lelllee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0