Onsdag 4.3

Parra
Var ti Parra med Klassen idag + resten av sjuorna.
Vaknade halv åtta och klädd på mig, gick då sen ner för att ät frukost, men jag va int alls nå hungri så jag åt bara en halv flingtallrik. Gick då fem över åtta till bussen och till skolan kom jag ca. 20 före nie. Kl: 9 gick bussen till Parra, Jag satt med Jessika och bakom oss satt Elin och Emma. :) Lite mer änn 1&en halv timme to de dit. Halv elva var vi i backan.
Åkt många varv utan att fall nånting . Halv 12 tog vi mat paus och 12 fortsatt vi att far i backan. :D
Halv två for bussen hem med en människa mindre än då vi kom. Jasso som föll och bröt armen for till sjukhus.
Klockan 3 var vi tillbaka i skolan och 10 före 4 var jag hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0