ehm :)

har int skrivit på jätte länge nu , men här kommer ett litet inlägg om hur helgen varit .
Vi fick ledigt på torsdag kl:1 och jag for hem och kl:5 for vi till vistan :) , proffset jag gick ju såklart var di hadd grävt då mina crocks fassna i leiron :P fick gå bafota resten av dagin vi vistan, vilket blev jätte kalt :/ vi grilla korv där och for sedan vi 7 tidin , pappa förd mej till Karo och efter typ en halv timma kom Emma också dit :) , vi spela buzz och sedan gick vi ut . Kom in sedan för att si på förhäxad och emma for typ 11 , jag och Karo fortsatt nog att koll på förhäxad i någon timma. somna kanske vid kl 1.
första maj for jag med Karo och Jenni till torge :) Jenni sökt upp Emma och di, jag och Karo köpt godis (vet att jag godisstreikar men jag måsta bara ha några remmar :)) gick sedan till mäkkäri var Emma, Jenni, Kerstin, Tapio, Matti, Emma, Ville och Amelia var så vi åt glass och for hem till Karo, var ut då sedan nästan hela dagen, men vi kolla lite förhäxad sedan på kvällin.
Lördag vi vakna kanske 10? och gick upp och åt morrgon mål. gick sen ut för att spel badminton som vi spela i kanske en timma. Mamma kom efter mig kvart före 2 och emilia kom till mig vid halv tre tiden, vi va på studsmatton och så spela vi volleyboll för pappa la upp nete :D åt mat och kolla på en film, emilia måsta sedan far och jag satt mig vid tv:n och kolla en film med mamm, papp och Ida.
Idag har jag städat och varit ut och spelat volleyboll. sku måst gör nå läxor nu, så jag ska väl gör det.

ska bara lyssna på den he  tycker ni också ska göra det ! :D ---> Crack A Bottle - eminem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0