onsdag

hallåj alla! :)

skolan idag :

Finska x1 : pratade finska? minns typ ingenting vad vi gjorde.

Historia x1 : Pratade om vapnen man använde första världskriget.

FyKe x2 : Gjorde ett experiment som kallas vulkanexperiment : man lägger en E-kolv med varmt caramellfärg i en bunk med kallt vatten så uppstår en "vulkan" i vattnet :P

Engelska x1 : var i språk studion och pratade mer om coca-cola

Modde x1 : hade förhör och läste

Steg av vid närres i dag och köppte mjölk och chocklad (skulle baka för mamma fyller imorgon) Sedan kom jag hem och kollade på vänner en stund

Sedan kom emma hit :) och vi har bakat brun-vita brownies, passat moa och varit på datorn.
Vi skulle göra moa fördig för natten så hon fick "kelsmål" och så borstade jag hennes tänder. Sedan blev det sagan om Prick och Fläck. den var intressat...   Hon fick värsta hostattacken då hon skulle sova så nu går hon runt i mitt rum och säger : Jag vill bara titta in i an, den he bokeen, jag vill bara låån an.. vems båll e de? *hosthost* viskviskvisk..

Jag ska gå och försöka få henne i säng nu.

// åse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0