Bara för...

Trögast dagin i skolan idag. kändist som om dide två sista timman aldrig sku ta slut! Kom hem och läst på prov i en timma ungefär. Gick ut och hoppa i 15 minuter sedan och gick in och förhörd ida på några engelska ord. Sedan kom Linus och då gick vi ut och hoppa i en timma typ. efter he så mååsta bara linus ha nå ti et så då gick alla in, och ida och linus satt och åt limppo medan jag har vari på facebook och berusad , pratade lite med olivia också på msn, åhh, längar till sommaren då hon kommer hit! Bara 10 veckor nu, och bara 6 veckor kvar i skolan :/ men vi har prov på onsdag och jag har BK efter skolan imrn, så jag kommer hem typ 7. Hinner läs i 3 timmar, (int för att jag kommer att läs i tri timmar men) sedan böri desperate housewifes :D hahh, nörd i de men,

Nu ska ja si om di har nå på tv:n ajöss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0