Freda 17.4

Sånde helt nårmal skoldag idag, ;)

>geografi - var på datoran
>rella - gick igenom prove, som jag för övrigt fick 8+ i ;D *stolt*
>bildkonst x2 - rita popkonst
> engelska - hade vikarie ;) gick igon grundtal på engelska
>finska - läst en text och sen gjord vi ett korsord

Kom hem då vanlig tid och gick in till fammo eftersom alla tydligen var där. Cykla iväg till bjarnes och satt där i en och en halv timma och nörda i se och hör m.m . kvart över fem for jag till skolan för att säg åt ida som had bildkonst att hon sku kom till närres då hon var färdig. Kom hem från bjarnes för lite mer än en timma sen, men nu sku jag måst städ för Becka ska kom hit å sov imrn, men jag årk int städ. Nördar i sims i nåra hundra timmar ist ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0