Loppis och sol

idag skiner solen! :D Ska cykla iväg till Karo nu för jag kom mig aldrig iväg igår. Kan inte stanna länge idag för vi ska föra typ allt vad vi äger och har till ett loppis.. Hahh, nee typ en fjärdedel då :P så känns det då mamma säger att det kommer att ta hundra år för oss att få på alla prislappar på alla saker. Men jag lägger bara på mina ägna och det består ju bara av cirka hälften av allt som ska på loppis :D Jajja, var ju igår på torget med Maria och sålde, så efteråt ville mamma att vi kunde föra in till Adam och Ewa på loppis, men dom hade först ett bord på onsdag som vi kunde ta. Så imorgon kommer jag nog bara att skriva prislappar hela dagen. Men nu ska jag fara iväg till Karo så att jag hinner iväg innnan mamma vill ha hem mig igen :P Byee// åse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0