Lördag

Vaknade av Rasmus som satt och bankade på min dörr, men jag lyckades somna om.
Steg upp halv elva och har bara suttit vid datorn sedan dess.

Nåja ska ladda upp lite bilder från igår och berätta lite mer. :)



Väskan kostade 15 euro (den var ny)
och då jag gav försäljaren 20 euro och väntade mig en femma tillbaka så fick jag en 20 lapp tillbaka, och jag bara What?
Så jag frågade honom och han bara ja den kostar femton euro så då får du ju fem tillbaka. Och jag bara men det här är 20. Så han blev så glad då jag gav tillbaka den att jag fick ett märke gratis  :)



Det här då allt jag köppte.

Väskan - 15 euro (ny)
Båda bert - 21,80 (nya)
Boken - 1,50 (gammal)

       

Fick smycken av pappa, franskt silver (nytt) : )
Till höger på den vänstra bilden syns Idas armband.
Och på den högra bilden syns mitt och mammas. Armbandet är mitt och halsbandet är mammas.

Tog inte många fler bilder eftersom jag glömde kameran i bilen.

Nu ska jag ner och äta lite frukost ;)

// åse



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack :D

2009-08-22 @ 15:33:32
URL: http://pauna.blogg.se/
Postat av: Chennie

har ny blogg kolla gärna in chennies.blogg.se

2009-08-22 @ 15:39:42
URL: http://chennies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0