bröllop

Har varit på bröllop idag då. Cilla och Jani's . Just nu sitter jag vid kusin jocke och vi söker efter en film att se. :) Inatt har Olivia och Sofia sovt vid mig, vi tänkt sov på balkongen, men he kom så myki krankar att vi issa int. :) Gick in då och somna på en gång, imorosst så steg vi upp kl halv 10 och så turades vi om att gå i dushen :) Skåda på vänner så medan :) Dom for sedan klockan elva för di sku till stan med Petra. Jag satt och spela sims då tills vi sku far. Vi for typ 2 för vi sku för moa och rasse till kusin Anton :D dom ska sova där i natt, medans vi sover här vid kusin Jocke och Tom :D i alla fall, Vigseln började klockan 3 så vi var ju lite tidigare, 40 minuter för att vara exakt, såå vi körde ner till Arken och köppte godis, :) Cilla var jätte fin och sedan då vigseln var slut så kastade vi socker på dom. Mohahhhaaaaa, ;) nämen, man ska ju int kast ris så ;O nåja. Sedan åkt vi till Södra Vallgrunds lokal för att va på fest där. Vi åt Lax soppa till förrätt, gris file och ungspotatis till varmrätt, jordubbar och tårta till efterrätt. Mumms. På vinden hade dom pingisoch andra spel så jag, Ida, Jocke och tom var där ganska ofta. Efter bröllops- valsen gick vi hem till Jocke och Tom och nu ska vi se på "nu blåser vi snuten 3" Ajöss :D Byee for now/ åse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0