sommarlov

äntligen har man sommarlov!

Lördag - efter skolavslutning for jag till fammos där hela familjen var samlad + anton och dem. vid klockan 6 for vi till Södra Vallgurnd för att fira jocke som fyllt 15 och tom som fyllt 12. Vi var där tills klockan blev 1. då vi kom hem somnade jag på en gång.

Söndag - Vaknade halv 2 och stack iväg till karo på en gång. vi gick till boden med jimmy och davven och så for vi och simma. var till arken och åt lite mat och spelade kort. gick då sedan hem till karo för att titta på en film som började kvart före 6, men vi sprang till davven och var där på stoddsmatton tills mamma kom med mina saker, eftersom jag sku såv vi karo. for sedan till boden tillbaka och var där i säkert hundra år. kom tillbaka till karo och vi var ute kanske till halv 12? åt lite smörgåsar och gick väl mot sängs sedan vid 1. vi somnade kl 5.

Måndag - Har bara tråkat idag vid boden och ibland stack vi till karo och tittade på filmer. Cyklade hem kl: 5 och var ute en stund med anton, tills jocke kom till han och vi bestämde oss för att spela volleyboll, men vi var ju för lite för att spela så vi ringde till jonatan och så spelade vi, vi sög!  Gick in senare och la på en film. Somnade och steg upp och la på datorn.
 
Skulle behöva städa mitt rum nu, så jag ska dra iväg nu.  Kommer inte att skriva så mycket här i sommar. För jag har nog inte tid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0