vackert väder

idag ere fint väder, ÄNTLIGEN!! Sku såklart dra ner till stranden om int mamma sku ha sagt åt mig att jag int får far någon stans innan hon kommer hem! Hon, Moa och Rasmus e på syjunnto och jag sku måst vänt här hem, för ifall Moa in orkar gå hem sku jag måst gå emot med en kärro år hon! Ahh, säkert då di kommer hem så böri e regn och då vill man ju int far till strande nå mer! Ida kommer hem från hede lägre idag, så OM e sku böri regn måst jag väll hitt på nånting till gör med hon, men jag ska försök att undvik he! kl : 17:30 ere teater och jag måst nog far på de.. men jag hitta lite pengar på köksbänkin så jag sku nog också kunna ta bussin in till stan :) vi får väll si. Nu ede bara 10 dagar kvar tills Olivia, Sofia och Hanna kommer till Finland! Åh vad det ska bli roligt att träffa dom igen! :) Nu ska jag gå ut i solen en stund ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar er, men nu är det bara en vecka kvar! :) <3

2009-06-20 @ 17:13:37
Postat av: liwias

Saknar er, men nu är det bara en vecka kvar! :) <3

Det kan ha blivit två kommentarer, inte meningen i så fall :P <3

2009-06-20 @ 17:15:06
URL: http://www.liwias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0