imorgon = bio!!

imorgon blir det NEW MOON med karo, davven och jimmy!!! :D längtar så hårt! jag och karo ska julhandla också, och kolla på julfestkläder och tillbehör! så imorgon får ni kanske ett snabbt inlägg på morgon och sent på kvällen. jag åker ju till karo direkt efteråt för att sova där och sedan på lillajul är det lillajulsfest i skriba ;/ har ingen lust att åka dit menmen, sedan då jag kommer hem, kommer jag nog att springa till grannarna och kasta in kort :D jag bryr mig inte om när det blir för "töntigt" att göra det! jag kommer antagligen att göra det fortfarande då jag är 30 för det är så kul! :D

iaf. Anton var hit idag för att kolla färdigt "the proposal" som vi inte hann med i lördags, men han måste åka nyss för vi ska till moffa som har fyllt år! jag kommer att ta med boken när jag hör din röst, eftersom den måste utläsas tills imorgon av orsaken ni ser lite högre upp i inlägget :)


 

detta är jag för ett år sedan, mitt hår ser jätte mörkt ut på denhär bilden, men det är lika mörkt som jag har nu :/

åse


Kommentarer
Postat av: Karo

Hur kuna ja giss att du sku tyck bäst om han? :P

He e ju därför ja la dit an! :D

2009-11-26 @ 20:58:43
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0