nu var man fjorton år!!

GRATTIS TILL MIG!!!

igår kväll var karo, emma, jessika, emilia, elin S och sarina här :)
vi gjorde pizza och kollade skräckfilm, vi hade det nog bra :D

ikväll kommer ----> anton m.fam
                             jocke m.fam
                              mommo
                              moffa
                             daniel?
                              maria?

fammo e här nu och dricker kaffe. och mamma lagar "födelsedagsmat" till mig och resten av familjen.

jag skulle gärna ha laggt upp bilder men... jag tog inga..

BTW så är det massa snö!!!!!!!!
en sådan bild kan jag nästan lova att jag lägger upp sedan! :)

Kommentarer
Postat av: Tate

GRATTIIIIIIIS

2009-11-07 @ 22:14:27
Postat av: åse

tack jonatan! :D

2009-11-07 @ 22:55:08
URL: http://seberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0