bildkonst idaaa

idag började bildkonst igen, timman va ganska så booring för vi rita av folk på tid... kommer int alls på vad he heter nu men.. :P trodd ju också att vi sku få en ny lärare, men NEJNEJ, så kunna e int bli...
Kom hem halv åtta kanske och la mej ner och läst boken jag köppt vid juthbacka : Tjej, 15 kul men knäpp. Den på minner lite om georgia nicolsson men hanje boken kommer nog aldrig kom upp till samma nivå som den. :P

jag vid bildkonst, hatar att se mig själv bakifrån..

Då jag sluta att läs så va klockan halv 9 så jag la på datorin och nörda lite facebookspel.. Men nu ska ja no ner och kolla på disney channel!!! :D
btw så hadd jag 4 h och 55 min bildkonst ida.. först a-tillval 1 timma och 30 min. sedan b-tillval 45 min och till sist efterskolan kurs i 2 timmar och 30 min... nu ritar jag nog ingenting på en hel vecko... för då upprepas ju allt på nytt. :P

byebye// åse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0