fortfarande sjuk

Därutav den dåliga uppdateringen. Det här är andra dagen jag är hemma, och jag vet inte om det kommer att bli fler?

Eftersom det inte händer så mycket häromkring kan jag ju bjuda på bilderna jag lovat.

Hos Mommos



nog är man ju fin i julgransbollar! inte sant? ;)


rimfrost











Pepparkaksbakning







Inköp

fick inte så bra bilder på de jag köpt, så ni får nöja er med det här! :)



hårspänne, 1.50 - lindex



smycken till telefonen, 2e - citymarket
(ni skymtar min julgran i bakgrunden! (; )



skor till julfesten, 50e - citymarket också dom.

Annat jag köpte då:
tröja, 4,50 e - lindex
schabloon till väggen, 3,90 - sinooperi
julklappar

Nu måste jag gå ner och vrida på ugnen. Syyns!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Härliga bilder och snygga inköp!! :)

2010-12-16 @ 15:39:47
URL: http://millih.blogg.se/
Postat av: åse

sv: tacktack! e rikti nöjd faktiskt! :D

2010-12-16 @ 19:39:36
URL: http://seber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0