boring

sov ju inatt med tandställningen och då jag vaknade gjorde mina tänder inte alls ont? men det känndes jätte konstigt i munnen ända tills jag ätit något.

åkte inte till skolan idag heller, för min huvudvärk var bara värre. fick ett litet längre sportlov då istället.
känner jag mig bättre åker jag till jessika imorgon! :)

kollar på wild child nu, älskar såna här "tjejfilmer"


några andra bra, (enligt mig), "tjejfilmer"


Angus, thongs and perfect snogging
(baserad på böckerna av Louise Rennison)

Mean girls
(gammal och säkert alla har sett den, men fortfarande bra)

Sex and the city
(väldigt bra, och jag väntar på 2:an nu!)

Aquamarine
(sådar halv-bra)

skulle kunna rada upp miljontals av filmer, men nu måste jag gå

åse



Kommentarer
Postat av: Olivia

KRYA PÅ DIG!! :D <3

2010-02-27 @ 08:48:01
URL: http://liwias.devote.se
Postat av: åse

tack! <3

2010-02-27 @ 18:21:18
URL: http://seberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0