torsdag eftermiddag

imorgon har vi matte prov!!
och idag har det varit en jobbig dag!

steg upp vanlig tid för att åka till skolan, men hade jätte ont i de övre tänderna på vänstra sidan och vänstra örat, så jag stack iväg till hälsostation i replot för att kolla upp örat. fick veta att jag kanske har öroninflamation, men i så fall, ska jag åka tillbaka imorgon.

Sedan klockan tolv for jag och mamma till HVC i smedsby för tandläkartid. jag fick veta att jag gnisslar med tänderna?!?! och fick natt-tandställning :(

efter det gick jag till röntgen för att röntga undre käken ifall att jag har en inflammation under tänderna?!?!?! men det hade jag inte :D

sedan bar det av hemmåt och såklart så stannade bilen i smedsby, så vi åkte hem med bärgningsbilen. och  kom hem lite före tre.
jaa, det var min dag i det stora hela, och nu ska jag börja läsa på matte provet, ifall jag åker till skolan imorgon!

heeeeejs
åse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0