bloggpaus

jo, det har blivit lite dåligt med uppdateringar på sistone, men jag har helt enkelt inte hafft tid att skriva. ska försöka bättra på mig mot våren och sommaren men...
ni behöver inte förvänta er så mycket från bloggen under de kommande månaderna, jag kommer nog att slänga in något inlägg då och då men jag har väldigt fullt upp för tillfället och prioriterar inte bloggning för läxor och mina vänner och nu ska jag försöka koncentrera mig på skolan, för jag vill ha bättre betyg till våren.
Som jag redan skrev så kommer jag nog att blogga ibland, och vissa perioder kanske jag till och med bloggar mycket, men det är dock bara för att det är lite lugnare i skolan med prov och läxförhör.
Hoppas ni inte blir allt för besvikna :P haha

// åse

Kommentarer
Postat av: Evilia

JAG BLIR BESVIKEN!!! Haha :P <3 läser din blogg typ varje dag ju ;)

2010-01-27 @ 20:52:27
URL: http://evilia.devote.se
Postat av: åse

haha, hoppas du överlever :P <3

2010-01-28 @ 18:37:03
URL: http://seberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0