ni får ursäkta

Har blivit ganska dåliga uppdateringar nu på sistone. Förlåt, men jag ska försöka skärpa mig.
Sitter nu nere i köket, vilket jag gör ganska ofta nuförtiden, och ska snart kolla på desperate housewifes med mamma och pappa, bara för att dom två är så fast i den serien. (okej, jag vill nog se själv också)

Iaf, dagen idag var riktigt långtråkig och imorgon måste jag ju upp till skriba också! åhh, skulle inte alls orka med det nått.

Ska gå nu men hoppas ni får en riktigt mysig fredagskväll.

bilden är tagen förra året, men det ser precis likadant ut nu så, det gör nog ingen skillnad tror jag.

åse

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: haha, dom e mysiga eller hur? :D

2010-01-16 @ 13:07:08
URL: http://madeleinesdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0