nejmen hej igen!

Har kommit hem nu! Shoppat för lite under 250 Euro, Så nog ska ni får se lite blider på det sedan! Men jag har inte fotat något där, bara lite från vårt "hotellrum" men det är ni kanppast snåla på att se. Jag har haft det riktigt bra iaf, men får nog hålla lite på bloggtorkan ännu. Förvänta er inget, så blir ni inte besvikna kan jag lova er! De här närmaste dagarna framöver kommer spenderas med Olivia&Sofia, på lördag kväll far vi till villan och chillar där! HA det bra nu så ska jag återkomma snart!


Kommentarer
Postat av: Karo

Ååååh! Vis hotellrumme! Vis hotellrumme! Vis hotellrumme! Vis hotellrumme! Vis hotellrumme! Vis hotellrumme! Vis hotellrumme!

Btw, jag glömd att säg... vis hotellrumme! :D

XD

2011-06-30 @ 21:11:26
URL: http://karoliinaylikorpi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0